کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم :

آماده افزایش مراکز عرضه مطبوعات در سطح شهر قم هستیم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 2 آبان 1396 ساعت 14:45

قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در 11 نقطه پُر رفت و آمد از سطح شهر کیوسک های مطبوعاتی با نظارت سازمان میادین فعالیت می‌کنند.


به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری با بیان اینکه با توجه به موافقت مناطق و تعداد متقاضیان در سطح شهر، کیوسک مطبوعاتی در مناطق مختلف وجود دارد، اظهار کرد: در 11 نقطه پُر رفت و آمد از سطح شهر کیوسک های مطبوعاتی تحت نظارت این سازمان فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه وجود فضای مجازی و سرعت در انتشار اخبار به صورت آنلاین اقبال عمومی را نسبت به مطالعه نشریات و جراید کم رنگ تر کرده است، در خصوص گله مندی بهره برداری در خصوص اجاره بهای بالای کیوسک های مطبوعاتی گفت: اجاره بهای غرفه های مطبوعاتی در سطح شهر نسبت به سایر کیوسک ها نظیر عرضه مایحتاج و تنقلات قیمت ناچیزی دارد و همین اجاره بهای ناچیز هم با توجه به نظر کارشناس رسمی دادگستری تعیین می شود.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اضافه کرد: البته چناچه کاربری غیر مطبوعاتی داشته باشند با توجه به محل قرارگیری غرفه های مطبوعاتی قیمت بالاتری خواهند داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به جلسات مشترک فی مابین سازمان میادین و اداره کل ارشاد و همچنین معاونت مطبوعاتی ارشاد اسلامی ، مقرر شد نسبت به استقرار کیوسک های مطبوعاتی در مکان هایی که پُر رفت و آمد هستند و در معرض دید بیشتری می باشند اقداماتی انجام شود.
مظفری با تاکید بر اینکه افزایش فضای عرضه مطبوعات و گسترش شبکه توزیع جراید، نشریات و محصولات فرهنگی از جمله اقدامات سازمان میادین در آینده است، اذعان کرد: در راستای نوسازی و بازپیرایی کیوسک های مطبوعاتی چنانچه کیوسکی دارای مشکل خاصی باشد؛ چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ فنی؛ نسبت به رفع موارد و ایرادهای آن اقدام مقتضی انجام خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: برای توسعه فرهنگ در این شهر قم  باید اقدامات  اساسی انجام شود و سازمان میادین آمادگی دارد همانطور که پیش تر گفته شد برای افزایش فضای عرضه مطبوعات و گسترش شبکه توزیع جراید، نشریات و محصولات فرهنگی اقدامات موثری انجام دهد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 55253

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55253/آماده-افزایش-مراکز-عرضه-مطبوعات-سطح-شهر-قم-هستیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir