سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 55253
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم :

آماده افزایش مراکز عرضه مطبوعات در سطح شهر قم هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در 11 نقطه پُر رفت و آمد از سطح شهر کیوسک های مطبوعاتی با نظارت سازمان میادین فعالیت می‌کنند.
آماده افزایش مراکز عرضه مطبوعات در سطح شهر قم هستیم
آماده افزایش مراکز عرضه مطبوعات در سطح شهر قم هستیم
به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری با بیان اینکه با توجه به موافقت مناطق و تعداد متقاضیان در سطح شهر، کیوسک مطبوعاتی در مناطق مختلف وجود دارد، اظهار کرد: در 11 نقطه پُر رفت و آمد از سطح شهر کیوسک های مطبوعاتی تحت نظارت این سازمان فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه وجود فضای مجازی و سرعت در انتشار اخبار به صورت آنلاین اقبال عمومی را نسبت به مطالعه نشریات و جراید کم رنگ تر کرده است، در خصوص گله مندی بهره برداری در خصوص اجاره بهای بالای کیوسک های مطبوعاتی گفت: اجاره بهای غرفه های مطبوعاتی در سطح شهر نسبت به سایر کیوسک ها نظیر عرضه مایحتاج و تنقلات قیمت ناچیزی دارد و همین اجاره بهای ناچیز هم با توجه به نظر کارشناس رسمی دادگستری تعیین می شود.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اضافه کرد: البته چناچه کاربری غیر مطبوعاتی داشته باشند با توجه به محل قرارگیری غرفه های مطبوعاتی قیمت بالاتری خواهند داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به جلسات مشترک فی مابین سازمان میادین و اداره کل ارشاد و همچنین معاونت مطبوعاتی ارشاد اسلامی ، مقرر شد نسبت به استقرار کیوسک های مطبوعاتی در مکان هایی که پُر رفت و آمد هستند و در معرض دید بیشتری می باشند اقداماتی انجام شود.
مظفری با تاکید بر اینکه افزایش فضای عرضه مطبوعات و گسترش شبکه توزیع جراید، نشریات و محصولات فرهنگی از جمله اقدامات سازمان میادین در آینده است، اذعان کرد: در راستای نوسازی و بازپیرایی کیوسک های مطبوعاتی چنانچه کیوسکی دارای مشکل خاصی باشد؛ چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ فنی؛ نسبت به رفع موارد و ایرادهای آن اقدام مقتضی انجام خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: برای توسعه فرهنگ در این شهر قم  باید اقدامات  اساسی انجام شود و سازمان میادین آمادگی دارد همانطور که پیش تر گفته شد برای افزایش فضای عرضه مطبوعات و گسترش شبکه توزیع جراید، نشریات و محصولات فرهنگی اقدامات موثری انجام دهد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjt8ei.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما