کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شهرداری منطقه دو خبر داد

تشکیل کمیته سرمایه گذاری شهرداری منطقه دو

خبرگزاری فارس , 6 آبان 1396 ساعت 17:30

قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه دو قم گفت: اولین جلسه کمیته سرمایه گذاری در سال جاری با حضور اعضاء ستاد تشکیل و پیرامون موارد و موضوعات مرتبط با حوزه سرمایه گذاری و مشارکت ها بحث و تبادل نظر گردید.


به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در این جلسه با اشاره به ضرورت افزایش در آمد‌های پایدار شهرداری و همچنین موضوعات مرتبط با تولید درآمد از طریق مشارکتهای بخش خصوصی، گفت: استفاده از سرمایه گذار و فعالان سرمایه گذاری می‌بایست در دستور کار قرار گیرد و این مورد با جدیت پیگیری شود.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم اظهار داشت: در این راستا لازم است کلیه همکاران در کلیه بخش‌ها در جهت جذب حداکثری سرمایه گذاران و یا ایجاد طرح‌های سرمایه گذاری تلاش خود را انجام دهند و به همین دلیل و به منظور ارتباط بیشتر با سرمایه گذاران، دفتر ستاد سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی در منطقه دو راه اندازی شد.
رحیمی ادامه داد: جلسات مرتبط با موضوع سرمایه گذاری هر هفته بصورت منظم برگزار خواهد شد و از آنجایی که واگذاری زمین، صدور پروانه ساختمانی و همچنین هزینه ساخت از مولفه های اصلی سرمایه گذاری است تلاش خواهیم نمود و اراضی دارای پتانسیل بالقوه در جهت سرمایه گذاری شناسایی گردد و با تنظیم تفاهم نامه به سرمایه گذار معرفی گردد.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55411

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55411/تشکیل-کمیته-سرمایه-گذاری-شهرداری-منطقه-دو

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir