شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 55411
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست شهرداری منطقه دو خبر داد

تشکیل کمیته سرمایه گذاری شهرداری منطقه دو

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه دو قم گفت: اولین جلسه کمیته سرمایه گذاری در سال جاری با حضور اعضاء ستاد تشکیل و پیرامون موارد و موضوعات مرتبط با حوزه سرمایه گذاری و مشارکت ها بحث و تبادل نظر گردید.
تشکیل کمیته سرمایه گذاری شهرداری منطقه دو
تشکیل کمیته سرمایه گذاری شهرداری منطقه دو
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در این جلسه با اشاره به ضرورت افزایش در آمد‌های پایدار شهرداری و همچنین موضوعات مرتبط با تولید درآمد از طریق مشارکتهای بخش خصوصی، گفت: استفاده از سرمایه گذار و فعالان سرمایه گذاری می‌بایست در دستور کار قرار گیرد و این مورد با جدیت پیگیری شود.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم اظهار داشت: در این راستا لازم است کلیه همکاران در کلیه بخش‌ها در جهت جذب حداکثری سرمایه گذاران و یا ایجاد طرح‌های سرمایه گذاری تلاش خود را انجام دهند و به همین دلیل و به منظور ارتباط بیشتر با سرمایه گذاران، دفتر ستاد سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی در منطقه دو راه اندازی شد.
رحیمی ادامه داد: جلسات مرتبط با موضوع سرمایه گذاری هر هفته بصورت منظم برگزار خواهد شد و از آنجایی که واگذاری زمین، صدور پروانه ساختمانی و همچنین هزینه ساخت از مولفه های اصلی سرمایه گذاری است تلاش خواهیم نمود و اراضی دارای پتانسیل بالقوه در جهت سرمایه گذاری شناسایی گردد و با تنظیم تفاهم نامه به سرمایه گذار معرفی گردد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyjdt.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما