کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری خبر داد

استقرار تیم روایتگری اربعین بعثه مقام معظم رهبری در موکب اهالی قم

خبرگزاری فارس , 10 آبان 1396 ساعت 21:31

قم نیوز: معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از بخش‌های مختلف موکب اهالی قم المقدسه بازدید و با مسولین این موکب به گفت و گو پرداخت.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدحسین عسگری ضمن بازید از بخش‌های مختلف موکب از روند آماده سازی اسکان زائرین و برنامه‌های خدمات دهی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با توضیحات مسئولین موکب از نحوه خدمات اسکان و پذیرایی به زائرین مطلع شد.

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان اینکه 10 موکب از قم در کربلای معلی مستقر هستند اظهار کرد: بزرگ‌ترین موکب و جامع‌ترین موکبی که اهالی قم دارند همین موکب اهالی قم المقدسه است که به توسط نذورات و تبرعات خود مردم تأمین می‌شود.

وی افزود: موکب اهالی قم فراتر از مصوبات ستاد اربعین که از پیش تصویب شده است فعالیت‌های خویش را انجام می‌دهد یعنی هر موکبی موظف است علاوه بر فراهم آوردن رفاه و آسایش زائرین در بخش‌های فرهنگی نیز اقداماتی انجام دهند که این مورد در موکب قم فراتر از پیش بینی و تصورات صورت گرفته و می‌گیرد.

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه موکب قم همیشه پیشتاز بوده است گفت: با توجه به اهمیت موکب قم و طبق قراری که مدیران این موکب داشتیم تیم روایتگری اربعین در محل موکب مستقر خواهند شد و با توجه به امکانات و حجم جمعیتی که در این موکب داریم یکی از ایستگاه‌های پر اهمیت ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: این تیم روایتگری اربعین مسلط به زبانهای  انگلیسی، عربی و اردو هستند و به روایتگری می‌پردازند و علاوه بر این برنامه، سخنرانی، برنامه‌های قرآنی نیز برای این موکب پیش بینی کرده‌ایم و در خدمت مدیران موکب خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55611

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55611/استقرار-تیم-روایتگری-اربعین-بعثه-مقام-معظم-رهبری-موکب-اهالی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir