چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 55611
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری خبر داد

استقرار تیم روایتگری اربعین بعثه مقام معظم رهبری در موکب اهالی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق از بخش‌های مختلف موکب اهالی قم المقدسه بازدید و با مسولین این موکب به گفت و گو پرداخت.
استقرار تیم روایتگری اربعین بعثه مقام معظم رهبری در موکب اهالی قم
استقرار تیم روایتگری اربعین بعثه مقام معظم رهبری در موکب اهالی قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدحسین عسگری ضمن بازید از بخش‌های مختلف موکب از روند آماده سازی اسکان زائرین و برنامه‌های خدمات دهی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با توضیحات مسئولین موکب از نحوه خدمات اسکان و پذیرایی به زائرین مطلع شد.

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان اینکه 10 موکب از قم در کربلای معلی مستقر هستند اظهار کرد: بزرگ‌ترین موکب و جامع‌ترین موکبی که اهالی قم دارند همین موکب اهالی قم المقدسه است که به توسط نذورات و تبرعات خود مردم تأمین می‌شود.

وی افزود: موکب اهالی قم فراتر از مصوبات ستاد اربعین که از پیش تصویب شده است فعالیت‌های خویش را انجام می‌دهد یعنی هر موکبی موظف است علاوه بر فراهم آوردن رفاه و آسایش زائرین در بخش‌های فرهنگی نیز اقداماتی انجام دهند که این مورد در موکب قم فراتر از پیش بینی و تصورات صورت گرفته و می‌گیرد.

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه موکب قم همیشه پیشتاز بوده است گفت: با توجه به اهمیت موکب قم و طبق قراری که مدیران این موکب داشتیم تیم روایتگری اربعین در محل موکب مستقر خواهند شد و با توجه به امکانات و حجم جمعیتی که در این موکب داریم یکی از ایستگاه‌های پر اهمیت ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: این تیم روایتگری اربعین مسلط به زبانهای  انگلیسی، عربی و اردو هستند و به روایتگری می‌پردازند و علاوه بر این برنامه، سخنرانی، برنامه‌های قرآنی نیز برای این موکب پیش بینی کرده‌ایم و در خدمت مدیران موکب خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchz-nm.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما