کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اورژانس کشور:

آمبولانس‌های جدید به اورژانس ۱۱۵ قم واگذار می‌شود

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم , 28 آذر 1396 ساعت 16:03

معاون اورژانس کشور گفت: آمبولانس‌های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان قم اضافه خواهند شد و همه تلاش‌ها باید شود که ازنظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.


به گزارش قم نیوز حسن نوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار داشت: برنامه زیادی در اورژانس پیش بیمارستانی تعریف‌شده که در یکی دو سال اخیر طراحی و در حال حاضر زمان اجرایی شدن آن است.

معاون اورژانس کشور گفت: با اجرایی‌شدن خدمات جدید هم کیفیت و هم رضایت‌ها بیشتر خواهد شد و با تلاش‌های صورت گرفته خدمات گسترده و به‌روز شده است. همکاران اورژانس 115 همواره پرانرژی و با روحیه هستند که این موضوع را در مراسم اربعین حسینی و بعدازآن در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم.

نوری ابراز کرد: دو برنامه اصلی ما یعنی 724 و 247 خدمات گسترده‌ای را ارائه داده که هم سلامت مردم را در پی داشته و هم انگیزه اورژانس را دوچندان کرده است.

وی گفت: پیچیده‌ترین شرایط در ساعات اولیه بیماری است یعنی دقایقی که اورژانس پیش بیمارستانی درصحنه هستند و از این‌رو باید همواره به آن‌ها کمک شده و دغدغه‌های مالی آن‌ها برطرف شود.

معاون اورژانس کشور تصریح کرد: آمبولانس‌های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان قم اضافه خواهند شد و همه تلاش‌ها باید شود که ازنظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 57590

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57590/آمبولانس-های-جدید-اورژانس-۱۱۵-قم-واگذار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir