کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیئت کشتی قم خبر داد؛

ناکامی آزادکاران قم در مسابقات کشتی نوجوانان کشور

خبرگزاری فارس , 3 دی 1396 ساعت 19:01

دبیر هیئت کشتی استان قم از ناکامی آزادکاران قم در مسابقات کشتی نوجوانان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز احمد رضایی اظهار داشت: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور گروه «ب» با یک برد تیمی و قرار گرفتن در رده هشتم به کار خود پایان داد و نتوانست روی سکوهای برتر قرار بگیرد.

وی افزود:  رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور در گروه ب در شهر بیجار استان کردستان برگزار شد و تیم قم تنها با یک برد و کسب جایگاه هشتم این رقابت‌ها به کار خود پایان داد البته قم در کشتی آزاد راهی طولانی برای کسب موفقیت در پیش دارد و جایگاه کشتی آزاد در قم همانند فرنگی نیست.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته در سالن ۲ هزار نفری شهر بیجار با حضور تیم‌های  قزوین،  آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، گیلان، خراسان شمالی،  کردستان، اردبیل، آذربایجان غربی و تیم قم برگزار شد.

رضایی بیان داشت: کشتی گیران آزاد کار قم در این رقابت‌ها ۵ بار بر روی تشک حاضر شدند که پایان ۴ دیدار در این رقابت‌ها برای تیم کشتی استان قم با شکست همراه بود و در یک مسابقه، آزاد کاران قم حریف خود را شکست دادند.

وی عنوان کرد: آزاد کاران نوجوان قم در اولین دیدار خود مقابل خراسان شمالی به میدان رفتند که در نهایت ۷ بر سه شکست را پذیرا شدند و در دومین دیدار خود با نتیجه ۶ بر ۴ آذربایجان غربی را از پیش رو برداشتند و پیروزی بر آذربایجان غربی تنها برد قمی‌ها در این پیکارها بود.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: سومین دیدار تیم کشتی آزاد نوجوانان استان قم مقابل تیم فارس برگزار شد که نتیجه نهایی آن ۹ بر یک به سود نمایندگان فارس به اتمام رسید و در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی بانتیجه ۸ بر ۲ مقابل قزوین شکست را پذیرا شدند اما در نهایت با شکست برابر کردستان در رده هشتم قرار گرفتند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57785

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57785/ناکامی-آزادکاران-قم-مسابقات-کشتی-نوجوانان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir