يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 57785
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیئت کشتی قم خبر داد؛

ناکامی آزادکاران قم در مسابقات کشتی نوجوانان کشور

قم نيوز : دبیر هیئت کشتی استان قم از ناکامی آزادکاران قم در مسابقات کشتی نوجوانان کشور خبر داد.
ناکامی آزادکاران قم در مسابقات کشتی نوجوانان کشور
ناکامی آزادکاران قم در مسابقات کشتی نوجوانان کشور
به گزارش قم نیوز احمد رضایی اظهار داشت: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور گروه «ب» با یک برد تیمی و قرار گرفتن در رده هشتم به کار خود پایان داد و نتوانست روی سکوهای برتر قرار بگیرد.

وی افزود:  رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور در گروه ب در شهر بیجار استان کردستان برگزار شد و تیم قم تنها با یک برد و کسب جایگاه هشتم این رقابت‌ها به کار خود پایان داد البته قم در کشتی آزاد راهی طولانی برای کسب موفقیت در پیش دارد و جایگاه کشتی آزاد در قم همانند فرنگی نیست.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته در سالن ۲ هزار نفری شهر بیجار با حضور تیم‌های  قزوین،  آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، گیلان، خراسان شمالی،  کردستان، اردبیل، آذربایجان غربی و تیم قم برگزار شد.

رضایی بیان داشت: کشتی گیران آزاد کار قم در این رقابت‌ها ۵ بار بر روی تشک حاضر شدند که پایان ۴ دیدار در این رقابت‌ها برای تیم کشتی استان قم با شکست همراه بود و در یک مسابقه، آزاد کاران قم حریف خود را شکست دادند.

وی عنوان کرد: آزاد کاران نوجوان قم در اولین دیدار خود مقابل خراسان شمالی به میدان رفتند که در نهایت ۷ بر سه شکست را پذیرا شدند و در دومین دیدار خود با نتیجه ۶ بر ۴ آذربایجان غربی را از پیش رو برداشتند و پیروزی بر آذربایجان غربی تنها برد قمی‌ها در این پیکارها بود.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: سومین دیدار تیم کشتی آزاد نوجوانان استان قم مقابل تیم فارس برگزار شد که نتیجه نهایی آن ۹ بر یک به سود نمایندگان فارس به اتمام رسید و در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی بانتیجه ۸ بر ۲ مقابل قزوین شکست را پذیرا شدند اما در نهایت با شکست برابر کردستان در رده هشتم قرار گرفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbszbs.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما