کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه قم:

ارتقاء جایگاه علمی کشور اسلامی مصداق بارز عبادت است

خبرگزاری فارس , 25 بهمن 1396 ساعت 1:00

رئیس دانشگاه قم گفت: خدمت به نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های علمی و ارتقاء جایگاه علمی و فناوری کشور در سطح جهان مصداق بارز عبادت است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شاخه دانشگاه قم و کتابخانه سپید این دانشگاه، از مشارکت خیرین در راستای ایجاد کتابخانه سپید یاد کرد و افزود: امیدواریم با این کتابخانه بتوانیم خدمت متفاوتی را به افراد روشن‌دل استان قم ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری دانشگاه قم گاهی برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاهی است، عنوان کرد: هر چند ایران اسلامی تاکنون به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های علمی رسیده است اما همچنان به تلاش دانشگاهیان و حوزویان در عرصه‌های مختلف علمی نیازمند هستیم.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه هر فرد با ایمانی نمی‌تواند در انجام وظایف خود کوتاهی کند، گفت: اگر نتوانیم خدماتی در تراز انقلاب اسلامی در حوزه و دانشگاه ارائه دهیم باید نزد خداوند متعال و شهدا شرمنده باشیم.

وی بر لزوم مشارکت دانشگاهیان و حوزویان برای رفع مشکلات کشور با توسعه فعالیت‌های علمی تاکید کرد و ادامه داد: خدمت به نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های علمی و ارتقاء جایگاه علمی و فناوری کشور اسلامی در سطح جهان مصداق بارز عبادت است.

دیرباز رفع مشکلات کشور را نیازمند انسجام و وحدت دانست و عنوان کرد: اگر در کنار یکدیگر قرار گرفته و به وظایف خود به درستی عمل کنیم همه مشکلات کشور نیز رفع می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60157

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60157/ارتقاء-جایگاه-علمی-کشور-اسلامی-مصداق-بارز-عبادت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir