چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 60157
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه قم:

ارتقاء جایگاه علمی کشور اسلامی مصداق بارز عبادت است

قم نيوز : رئیس دانشگاه قم گفت: خدمت به نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های علمی و ارتقاء جایگاه علمی و فناوری کشور در سطح جهان مصداق بارز عبادت است.
ارتقاء جایگاه علمی کشور اسلامی مصداق بارز عبادت است
ارتقاء جایگاه علمی کشور اسلامی مصداق بارز عبادت است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شاخه دانشگاه قم و کتابخانه سپید این دانشگاه، از مشارکت خیرین در راستای ایجاد کتابخانه سپید یاد کرد و افزود: امیدواریم با این کتابخانه بتوانیم خدمت متفاوتی را به افراد روشن‌دل استان قم ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری دانشگاه قم گاهی برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاهی است، عنوان کرد: هر چند ایران اسلامی تاکنون به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های علمی رسیده است اما همچنان به تلاش دانشگاهیان و حوزویان در عرصه‌های مختلف علمی نیازمند هستیم.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه هر فرد با ایمانی نمی‌تواند در انجام وظایف خود کوتاهی کند، گفت: اگر نتوانیم خدماتی در تراز انقلاب اسلامی در حوزه و دانشگاه ارائه دهیم باید نزد خداوند متعال و شهدا شرمنده باشیم.

وی بر لزوم مشارکت دانشگاهیان و حوزویان برای رفع مشکلات کشور با توسعه فعالیت‌های علمی تاکید کرد و ادامه داد: خدمت به نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های علمی و ارتقاء جایگاه علمی و فناوری کشور اسلامی در سطح جهان مصداق بارز عبادت است.

دیرباز رفع مشکلات کشور را نیازمند انسجام و وحدت دانست و عنوان کرد: اگر در کنار یکدیگر قرار گرفته و به وظایف خود به درستی عمل کنیم همه مشکلات کشور نیز رفع می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyzaq.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما