کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

ادامه افزایش دمای قم طی روزهای آتی

خبرگزاری فارس , 11 اسفند 1396 ساعت 20:01

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: روند افزایش دما طی روزهای آتی در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی ابری، در برخی از ساعات با افزایش ابر و همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، امروز حداقل وحداکثر دمای قم 5 درجه و 21 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم پنج درجه و 22 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، گفت: در روز یکشنبه هفته آینده، آب و هوای استان قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حاکثر دمای استان 6 درجه و 24 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب پنج درجه و 20 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با سه درجه و منطقه کوه سفید با 20 درجه بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60893

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60893/ادامه-افزایش-دمای-قم-طی-روزهای-آتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir