جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 60893
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

ادامه افزایش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: روند افزایش دما طی روزهای آتی در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.
ادامه افزایش دمای قم طی روزهای آتی
ادامه افزایش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی ابری، در برخی از ساعات با افزایش ابر و همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، امروز حداقل وحداکثر دمای قم 5 درجه و 21 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم پنج درجه و 22 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، گفت: در روز یکشنبه هفته آینده، آب و هوای استان قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حاکثر دمای استان 6 درجه و 24 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب پنج درجه و 20 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با سه درجه و منطقه کوه سفید با 20 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmcdv.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما