کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئیس هیئت بسکتبال قم:

بسکتبال قم در بخش بانوان در مسیر رشد قرار دارد

خبرگزاری مهر , 19 اسفند 1396 ساعت 22:30

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم تأکید کرد بسکتبال قم در بخش بانوان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.


به گزارش قم نیوز زهرا گلی اظهار داشت: توسعه بسکتبال بانوان در نقاط مختلف کشور یکی از سیاست‌های فدراسیون بسکتبال است و ما تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مناسب برای ترغیب دختران جوان و نوجوان به حضور در عرصه بسکتبال به سمت پیشرفت گام برداریم گرچه هر اقدامی با چالش های خاص خود نیز روبرو است.

وی افزود: در سالی که سپری شد توانستیم مسابقات بسکتبال دستجات آزاد بانوان شامل مسابقات دسته اول و دسته دوم و نیز لیگ‌های  نوجوانان، مینی بسکتبال و میکرو لیگ را برگزار کنیم و تیم‌های حاضر در این مسابقات به صورت دوره‌ای طی چند هفته با هم به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: این مسابقات در سالن نرگس در ۷ هفته با حضور تیم‌های نرگس، رضاییان، مریم، ام کلثوم، خلیج فارس و ایثار برگزار شد به طوری که ۴ تیم در لیگ دسته یک حضور داشتند که این تیم‌ها شامل نرگس الف، نرگس ب، رضاییان و خلیج فارس بودند و نرگس الف به مقام قهرمانی رسید.

گلی بیان داشت: در مسابقات دسته دوم نیز ۷ تیم حاضر بودند که نرگس الف، نرگس ب، رضاییان، مریم الف، مریم ب، ام کلثوم و خلیج فارس که در نهایت تیم‌های باشگاه نرگس در صدر قرار گرفتند و در رده سنی  نوجوانان که ۴ تیم شرکت کردند  و تیم‌های نرگس، رضاییان، مریم و ام کلثوم حضور داشتند باز هم تیم نرگس صاحب عنوان نخست شد.

وی عنوان کرد:  حضور ۴ تیم در رده مینی بسکتبال دختران استان قم و ۳ تیم در بخش میکرو بسکتبال اتفاق مهم و خوشایندی بود که برای نخستین بار در ورزش و بسکتبال استان قم رخ داد و دغدغه ما حفظ این بازیکنان و انگیزه بخشی به آن‌ها برای تبدیل شدن به بازیکنانی درجه اول است.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: افتخار می‌کنم در دوره‌ای در بسکتبال قم فعالیت می‌کنم که بسکتبال بیش از پیش در قم در حال پیشرفت است و بالا رفتن سطح کمی و کیفی بسکتبال قم در همه بخش‌ها بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 61328

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61328/بسکتبال-قم-بخش-بانوان-مسیر-رشد-قرار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir