شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 61328
منبع : خبرگزاری مهر
نایب رئیس هیئت بسکتبال قم:

بسکتبال قم در بخش بانوان در مسیر رشد قرار دارد

قم نيوز : نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم تأکید کرد بسکتبال قم در بخش بانوان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.
بسکتبال قم در بخش بانوان در مسیر رشد قرار دارد
بسکتبال قم در بخش بانوان در مسیر رشد قرار دارد
به گزارش قم نیوز زهرا گلی اظهار داشت: توسعه بسکتبال بانوان در نقاط مختلف کشور یکی از سیاست‌های فدراسیون بسکتبال است و ما تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مناسب برای ترغیب دختران جوان و نوجوان به حضور در عرصه بسکتبال به سمت پیشرفت گام برداریم گرچه هر اقدامی با چالش های خاص خود نیز روبرو است.

وی افزود: در سالی که سپری شد توانستیم مسابقات بسکتبال دستجات آزاد بانوان شامل مسابقات دسته اول و دسته دوم و نیز لیگ‌های  نوجوانان، مینی بسکتبال و میکرو لیگ را برگزار کنیم و تیم‌های حاضر در این مسابقات به صورت دوره‌ای طی چند هفته با هم به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: این مسابقات در سالن نرگس در ۷ هفته با حضور تیم‌های نرگس، رضاییان، مریم، ام کلثوم، خلیج فارس و ایثار برگزار شد به طوری که ۴ تیم در لیگ دسته یک حضور داشتند که این تیم‌ها شامل نرگس الف، نرگس ب، رضاییان و خلیج فارس بودند و نرگس الف به مقام قهرمانی رسید.

گلی بیان داشت: در مسابقات دسته دوم نیز ۷ تیم حاضر بودند که نرگس الف، نرگس ب، رضاییان، مریم الف، مریم ب، ام کلثوم و خلیج فارس که در نهایت تیم‌های باشگاه نرگس در صدر قرار گرفتند و در رده سنی  نوجوانان که ۴ تیم شرکت کردند  و تیم‌های نرگس، رضاییان، مریم و ام کلثوم حضور داشتند باز هم تیم نرگس صاحب عنوان نخست شد.

وی عنوان کرد:  حضور ۴ تیم در رده مینی بسکتبال دختران استان قم و ۳ تیم در بخش میکرو بسکتبال اتفاق مهم و خوشایندی بود که برای نخستین بار در ورزش و بسکتبال استان قم رخ داد و دغدغه ما حفظ این بازیکنان و انگیزه بخشی به آن‌ها برای تبدیل شدن به بازیکنانی درجه اول است.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: افتخار می‌کنم در دوره‌ای در بسکتبال قم فعالیت می‌کنم که بسکتبال بیش از پیش در قم در حال پیشرفت است و بالا رفتن سطح کمی و کیفی بسکتبال قم در همه بخش‌ها بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjotem.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما