کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم مطرح کرد

استقبال چشمگیر مردم از استراحت‌گاه‌های نوروزی

خبرگزاری فارس , 3 فروردين 1397 ساعت 23:09

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: مسافران در ایام ابتدایی نوروز استقبال چشم‌گیری از استراحت‌گاه‌های نوروزی داشته‌اند.


به گزارش قم نیوز سیدامیر سامع در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم که در محل ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه پنج برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در روند خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی اظهار کرد: در مسیر ارائه خدمات آسیب‌شناسی و احصا مشکلات و معضلات ضرورت دارد تا بتوانیم بهترین شرایط را برای حضور زائرین در شهر قم فراهم کنیم.

وی بیان کرد: همه نسبت به حجم انبوه جمعیتی که امسال وارد شهر قم شده‌اند تعجب‌زده شده‌ایم و باید دقت داشته باشیم که تصمیمات به موقع و درست باشد.

معاون شهردار قم با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از استراحت‌گاه‌های نوروزی تصریح کرد: در سال‌های گذشته حضور در محل‌های اسکان نوروزی بسیار کمتر از امسال بوده و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که روند خدمات‌رسانی با خللی مواجه نباشد.

وی با تاکید بر اهمیت کمیته‌های اسکان، ایمنی و اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: باید اشکالات و مشکلات موجود در روند خدمات‌رسانی را به سرعت منتقل کرده تا نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

سامع با بیان اینکه نظم و انضباط خوبی در شهر برقرار شده است افزود: در بحث پارکینگ‌ها هماهنگی‌ها باید بیشتر باشد و ایمنی استراحت‌گاه‌ها باید بسیار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح به مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: در تمام‌ ستادهای اجرایی شهر جلسات ویژه‌ای امروز تشکیل شده و تصمیمات لازم برای ارائه خدمات بهتر به مردم اتخاذ شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61902

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61902/استقبال-چشمگیر-مردم-استراحت-گاه-های-نوروزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir