جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 61902
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم مطرح کرد

استقبال چشمگیر مردم از استراحت‌گاه‌های نوروزی

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: مسافران در ایام ابتدایی نوروز استقبال چشم‌گیری از استراحت‌گاه‌های نوروزی داشته‌اند.
استقبال چشمگیر مردم از استراحت‌گاه‌های نوروزی
استقبال چشمگیر مردم از استراحت‌گاه‌های نوروزی
به گزارش قم نیوز سیدامیر سامع در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم که در محل ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه پنج برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در روند خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی اظهار کرد: در مسیر ارائه خدمات آسیب‌شناسی و احصا مشکلات و معضلات ضرورت دارد تا بتوانیم بهترین شرایط را برای حضور زائرین در شهر قم فراهم کنیم.

وی بیان کرد: همه نسبت به حجم انبوه جمعیتی که امسال وارد شهر قم شده‌اند تعجب‌زده شده‌ایم و باید دقت داشته باشیم که تصمیمات به موقع و درست باشد.

معاون شهردار قم با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از استراحت‌گاه‌های نوروزی تصریح کرد: در سال‌های گذشته حضور در محل‌های اسکان نوروزی بسیار کمتر از امسال بوده و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که روند خدمات‌رسانی با خللی مواجه نباشد.

وی با تاکید بر اهمیت کمیته‌های اسکان، ایمنی و اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: باید اشکالات و مشکلات موجود در روند خدمات‌رسانی را به سرعت منتقل کرده تا نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

سامع با بیان اینکه نظم و انضباط خوبی در شهر برقرار شده است افزود: در بحث پارکینگ‌ها هماهنگی‌ها باید بیشتر باشد و ایمنی استراحت‌گاه‌ها باید بسیار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح به مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: در تمام‌ ستادهای اجرایی شهر جلسات ویژه‌ای امروز تشکیل شده و تصمیمات لازم برای ارائه خدمات بهتر به مردم اتخاذ شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiwn-.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما