کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در روزهای مختلف هفته انجام می‌شود:

ارائه خدمات ویژه فرهنگی به خواهران در حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری حوزه نیوز , 15 فروردين 1397 ساعت 17:01

خدمات ویژه فرهنگی از جمله مسابقات کتاب‌خوانی، جُنگ شادی، نمایش عروسکی، حلقه‌های معرفت، تصحیح قرائت نماز، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و مشاوره در روزهای مختلف هفته به خواهران زائر و مجاور آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ارائه می‌شود.


به گزارش قم نیوز واحد مراسم و محافل بخش خواهران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) هر روز از ساعت 8 صبح الی 19 عصر با برنامه‌های مختلف، از جمله ختم‌ ثقلین، مسابقات فرهنگی، بوستان کتاب و ختم‌های 40 روزه در جنب رواق حضرت خدیجه و شبستان نجمه خاتون(علیهاالسلام) میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر است.

همچنین،‌ در رواق کودک و نوجوان نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله جُنگ شادی، نمایش عروسکی، مسابقات کتاب‌خوانی، نقاشی و رنگ‌آمیزی، بازی‌های متنوع و حلقه‌های معرفتی هر روزه از ساعت 11 الی 20 در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی و تصحیح قرائت نماز نیز از دیگر خدمات فرهنگی واحد خواهران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) که هر روز در ساعات 10 الی 14 و 17 الی 21 در رواق طباطبایی(ره) شبستان نجمه خاتون(سلام‌الله علیها) و جنب رواق حضرت خدیجه(سلام‌الله علیها) دنبال می‌شود.

بر اساس این گزارش: بانوان زائر و مجاور آستان کریمه اهل‌بیت(س) طی ساعات 9 الی 13 و 17 الی 19 هر روز نیز می‌توانند با مراجعه به شبستان نجمه خاتون(سلام‌الله علیها) از مشاوره‌های خانوادگی، اخلاقی و تربیتی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62210

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62210/ارائه-خدمات-ویژه-فرهنگی-خواهران-حرم-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir