چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 62210
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در روزهای مختلف هفته انجام می‌شود:

ارائه خدمات ویژه فرهنگی به خواهران در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : خدمات ویژه فرهنگی از جمله مسابقات کتاب‌خوانی، جُنگ شادی، نمایش عروسکی، حلقه‌های معرفت، تصحیح قرائت نماز، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و مشاوره در روزهای مختلف هفته به خواهران زائر و مجاور آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ارائه می‌شود.
ارائه خدمات ویژه فرهنگی به خواهران در حرم حضرت معصومه(س)
ارائه خدمات ویژه فرهنگی به خواهران در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز واحد مراسم و محافل بخش خواهران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) هر روز از ساعت 8 صبح الی 19 عصر با برنامه‌های مختلف، از جمله ختم‌ ثقلین، مسابقات فرهنگی، بوستان کتاب و ختم‌های 40 روزه در جنب رواق حضرت خدیجه و شبستان نجمه خاتون(علیهاالسلام) میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر است.

همچنین،‌ در رواق کودک و نوجوان نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله جُنگ شادی، نمایش عروسکی، مسابقات کتاب‌خوانی، نقاشی و رنگ‌آمیزی، بازی‌های متنوع و حلقه‌های معرفتی هر روزه از ساعت 11 الی 20 در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی و تصحیح قرائت نماز نیز از دیگر خدمات فرهنگی واحد خواهران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) که هر روز در ساعات 10 الی 14 و 17 الی 21 در رواق طباطبایی(ره) شبستان نجمه خاتون(سلام‌الله علیها) و جنب رواق حضرت خدیجه(سلام‌الله علیها) دنبال می‌شود.

بر اساس این گزارش: بانوان زائر و مجاور آستان کریمه اهل‌بیت(س) طی ساعات 9 الی 13 و 17 الی 19 هر روز نیز می‌توانند با مراجعه به شبستان نجمه خاتون(سلام‌الله علیها) از مشاوره‌های خانوادگی، اخلاقی و تربیتی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawuni.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما