کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شهرداری منطقه دو :

ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصاد شهری در منطقه 2 وجود دارد

روابط عمومی شهرداری قم , 18 فروردين 1397 ساعت 13:02

سرپرست شهرداری منطقه دو گفت: نگاه مدیران استان باید به منطقه دو تغییر کند و در حوزه اقتصاد شهری فعالیتهای جدی باید انجام بدهیم تا بتوانیم ‌ظرفیت‌های که در این منطقه وجود دارد شکوفا کنیم.


به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به اقداماتی که در سال 96 در شهر قم صورت گرفت اظهار کرد: 81 پروژه در بخش‌های مختلف در سال گذشته در این منطقه پیش بینی شده بود که توانستیم اکثر آنها را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات و محرومیت‌هایی که در منطقه دو وجود دارد تصریح کرد: نگاه مدیران استان باید به منطقه دو تغییر کند و در حوزه اقتصاد شهری فعالیتهای جدی باید انجام بدهیم تا بتوانیم ‌ظرفیت‌های که در این منطقه وجود دارد شکوفا کنیم.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم با اشاره به قرارگیری جاده اراک و مسیر کربلا در این منطقه اظهار کرد: بلوار امام رضا(ع) و مسیر کربلا پتانسیل بسیار خوبی دارد که بتوانیم با استفاده از سرمایه‌گذار اقدامات جدی انجام دهیم و خدمات گسترده‌تری را به مردم ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این منطقه با حمایت‌هایی که صورت گرفته عملکرد خوبی در سال 96 داشته است تصریح کرد: با اجرای فعالیتهای عمرانی و خدماتی صورت گرفته، رضایتمندی خوبی از عملکرد مدیریت شهری قم در بین شهروندان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 62315

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62315/ظرفیت-های-زیادی-حوزه-اقتصاد-شهری-منطقه-2-وجود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir