شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 62315
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو :

ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصاد شهری در منطقه 2 وجود دارد

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو گفت: نگاه مدیران استان باید به منطقه دو تغییر کند و در حوزه اقتصاد شهری فعالیتهای جدی باید انجام بدهیم تا بتوانیم ‌ظرفیت‌های که در این منطقه وجود دارد شکوفا کنیم.
ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصاد شهری در منطقه 2 وجود دارد
ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصاد شهری در منطقه 2 وجود دارد
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به اقداماتی که در سال 96 در شهر قم صورت گرفت اظهار کرد: 81 پروژه در بخش‌های مختلف در سال گذشته در این منطقه پیش بینی شده بود که توانستیم اکثر آنها را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات و محرومیت‌هایی که در منطقه دو وجود دارد تصریح کرد: نگاه مدیران استان باید به منطقه دو تغییر کند و در حوزه اقتصاد شهری فعالیتهای جدی باید انجام بدهیم تا بتوانیم ‌ظرفیت‌های که در این منطقه وجود دارد شکوفا کنیم.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم با اشاره به قرارگیری جاده اراک و مسیر کربلا در این منطقه اظهار کرد: بلوار امام رضا(ع) و مسیر کربلا پتانسیل بسیار خوبی دارد که بتوانیم با استفاده از سرمایه‌گذار اقدامات جدی انجام دهیم و خدمات گسترده‌تری را به مردم ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این منطقه با حمایت‌هایی که صورت گرفته عملکرد خوبی در سال 96 داشته است تصریح کرد: با اجرای فعالیتهای عمرانی و خدماتی صورت گرفته، رضایتمندی خوبی از عملکرد مدیریت شهری قم در بین شهروندان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgnw93.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما