کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولیت مسجد مقدس جمکران:

جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یک حرکت فراملی است

خبرگزاری فارس , 12 ارديبهشت 1397 ساعت 10:03

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یک حرکت فراملی است و شیعیان از شهرها و کشورهای مختلف در این ایام به مسجد مقدس جمکران می‌آیند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف استان قم در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: شاهد هم افزایی دستگاه‌ها در خدمت رسانی به زائرین این مسجد بودیم و ستاد تسهیلات زائرین استان قم و کمیته‌های این ستاد، 20 جلسه در این زمینه برگزار کردند.

وی ادامه داد: جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، یک برنامه عظیم و بی نظیر در جهان اسلام است و مردم خالصانه با نیت تقرب به خداوند و امام زمان(عج) به این مسجد می‌آیند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: هر سال روند خدمت‌رسانی به زائرین این مسجد در ایام نیمه شعبان، روند تکاملی دارد و امیدوارم که دستگاه‌های مختلف بتوانند گام‌های بیشتری را در این خدمت رسانی داشته باشند.

رحیمیان، جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران را یک حرکت فراملی دانست و تصریح کرد: شیعیان از شهرها و کشورهای مختلف در این ایام به مسجد مقدس جمکران می‌آیند و تجمع مردم در ایام نیمه شعبان در این مسجد، یک تجمع جهانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال رقم بودجه اندک برای مسجد مقدس جمکران از بودجه حذف شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 63465

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63465/جشن-نیمه-شعبان-مسجد-مقدس-جمکران-یک-حرکت-فراملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir