چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 63465
منبع : خبرگزاری فارس
تولیت مسجد مقدس جمکران:

جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یک حرکت فراملی است

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یک حرکت فراملی است و شیعیان از شهرها و کشورهای مختلف در این ایام به مسجد مقدس جمکران می‌آیند.
جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یک حرکت فراملی است
جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یک حرکت فراملی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف استان قم در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: شاهد هم افزایی دستگاه‌ها در خدمت رسانی به زائرین این مسجد بودیم و ستاد تسهیلات زائرین استان قم و کمیته‌های این ستاد، 20 جلسه در این زمینه برگزار کردند.

وی ادامه داد: جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، یک برنامه عظیم و بی نظیر در جهان اسلام است و مردم خالصانه با نیت تقرب به خداوند و امام زمان(عج) به این مسجد می‌آیند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: هر سال روند خدمت‌رسانی به زائرین این مسجد در ایام نیمه شعبان، روند تکاملی دارد و امیدوارم که دستگاه‌های مختلف بتوانند گام‌های بیشتری را در این خدمت رسانی داشته باشند.

رحیمیان، جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران را یک حرکت فراملی دانست و تصریح کرد: شیعیان از شهرها و کشورهای مختلف در این ایام به مسجد مقدس جمکران می‌آیند و تجمع مردم در ایام نیمه شعبان در این مسجد، یک تجمع جهانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال رقم بودجه اندک برای مسجد مقدس جمکران از بودجه حذف شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdko09.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما