کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

قم بر سكوي نخست كاتا جودو ايران ايستاد

خبرگزاری فارس , 17 ارديبهشت 1397 ساعت 11:05

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از موفقيت كاتاروهاي قم در كسب رتبه نخست و مقام قهرماني كاتا جودو ايران خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز تصریح کرد: کاتا به عنوان موفق‌ترین رشته زیر مجموعه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش سال‌های زیادی است که برای ورزش قم و خانواده بزرگ این هیأت ورزشی افتخار آفرینی می‌کند و خوشبختانه این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: به واسطه درخشش ورزشکاران کاتا افتخارات زیادی از مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی در کارنامه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم به ثبت رسیده و بار دیگر با کسب مقام قهرمانی سال 1397 کاتای ایران این موفقیت‌های استمرار یافت.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون شاهد برگزاری سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کاتای ایران به میزبانی هیأت کردستان بودیم و کاتاروهای پرتوان قم بالاتر از دیگر رقبای خود عنوان قهرمانی را از به دست آوردند.

وی یاد آور شد: تیم کاتای هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش قم در این رقابت‌ها به چهار مدال رنگارنگ شامل یک طلا، یک نقره و دو برنز دست یافت و سکوی نخست را تصاحب کرد، در حالی که اصفهان با یک طلا و یک نقره نایب‌قهرمان شد و همدان دیگر رقیب تیم قم با کسب یک مدال طلا، یک نشان برنز، یک عنوان چهارمی و یک عنوان پنجمی روی سکوی سوم به کار خود پایان داد.

متقی به مدال‌های تیم هیأت قم اشاره و ابراز کرد: این رقابت‌ها در فرم‌های ناگه نو کاتاpan>، کاتا منو کاتا، گوشین جوتسو، کیمه نو کاتا و جونوکاتا به انجام رسید که در فرم ناگه نو کاتا محمدجواد بشارتی و محسن قاسم‌لو از قم بعد از نمایندگان گلستان و همدان به مقام سوم و نشان برنز دست یافتند.

وی افزود: در فرم کاتا منو کاتا تیم مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی از قم بعد از رقبای اصفهانی خود صاحب نشان نقره شد ولی در فرم گوشین جوتسو بار دیگر قهرمانی ایران نصیب قم شد و ستاره‌های این رشته یعنی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی قهرمانی را از آن تیم قم کردند، ضمن اینکه در فرم کیمه نو کاتا سیدعلی میرسپاسی و محمد احسن از قم بعد از نمایندگان مازندران و اصفهان روی سکوی سوم ایستادند و برنز گرفتند.

انتهای پیام /


کد مطلب: 63642

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63642/قم-سكوي-نخست-كاتا-جودو-ايران-ايستاد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir