دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 63642
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

قم بر سكوي نخست كاتا جودو ايران ايستاد

قم نيوز : رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از موفقيت كاتاروهاي قم در كسب رتبه نخست و مقام قهرماني كاتا جودو ايران خبر داد.
قم بر سكوي نخست كاتا جودو ايران ايستاد
قم بر سكوي نخست كاتا جودو ايران ايستاد
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز تصریح کرد: کاتا به عنوان موفق‌ترین رشته زیر مجموعه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش سال‌های زیادی است که برای ورزش قم و خانواده بزرگ این هیأت ورزشی افتخار آفرینی می‌کند و خوشبختانه این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: به واسطه درخشش ورزشکاران کاتا افتخارات زیادی از مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی در کارنامه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم به ثبت رسیده و بار دیگر با کسب مقام قهرمانی سال 1397 کاتای ایران این موفقیت‌های استمرار یافت.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون شاهد برگزاری سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کاتای ایران به میزبانی هیأت کردستان بودیم و کاتاروهای پرتوان قم بالاتر از دیگر رقبای خود عنوان قهرمانی را از به دست آوردند.

وی یاد آور شد: تیم کاتای هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش قم در این رقابت‌ها به چهار مدال رنگارنگ شامل یک طلا، یک نقره و دو برنز دست یافت و سکوی نخست را تصاحب کرد، در حالی که اصفهان با یک طلا و یک نقره نایب‌قهرمان شد و همدان دیگر رقیب تیم قم با کسب یک مدال طلا، یک نشان برنز، یک عنوان چهارمی و یک عنوان پنجمی روی سکوی سوم به کار خود پایان داد.

متقی به مدال‌های تیم هیأت قم اشاره و ابراز کرد: این رقابت‌ها در فرم‌های ناگه نو کاتاpan>، کاتا منو کاتا، گوشین جوتسو، کیمه نو کاتا و جونوکاتا به انجام رسید که در فرم ناگه نو کاتا محمدجواد بشارتی و محسن قاسم‌لو از قم بعد از نمایندگان گلستان و همدان به مقام سوم و نشان برنز دست یافتند.

وی افزود: در فرم کاتا منو کاتا تیم مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی از قم بعد از رقبای اصفهانی خود صاحب نشان نقره شد ولی در فرم گوشین جوتسو بار دیگر قهرمانی ایران نصیب قم شد و ستاره‌های این رشته یعنی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی قهرمانی را از آن تیم قم کردند، ضمن اینکه در فرم کیمه نو کاتا سیدعلی میرسپاسی و محمد احسن از قم بعد از نمایندگان مازندران و اصفهان روی سکوی سوم ایستادند و برنز گرفتند.

انتهای پیام /
https://qomnews.ir/vdcauini.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما