کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر قم مطرح کرد

رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری

خبرگزاری فارس , 9 مرداد 1397 ساعت 8:28

رئیس شورای شهر قم با اشاره به رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری گفت: در مجالسی که در ایام دهه کرامت برگزار شد و پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت مردم بارها از خدمات شهرداری ابراز رضایتمندی کردند.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی دوشنبه شب در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در ایام دهه کرامت اظهار کرد: نخستین نکته در این دهه این بود که مدیران شهرداری سلیقه به خرج دادند و پروژه‌های شهری را در طول این دهه در محل مساجد و با حضور مردم و مسوولان به بهره‌برداری رساندند.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های شهرداری به یک منطقه اختصاص نداشت تصریح کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در مناطق هشتگانه آماده بهره‌برداری شد و در این جشن‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری گفت: در مجالسی که در ایام دهه کرامت برگزار شد و پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت مردم بارها از خدمات شهرداری ابراز رضایتمندی کردند.

وی اذعان کرد: البته قبول داریم که منابع و امکانات شهری محدود است و در زمان کوتاه نمی‌توان به همه آنها پاسخ داد.

جلالی به افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و افزود: این پروژه مهم از شریان‌های مواصلاتی شهر محسوب شده که به تقویت حمل و نقل شهری کمک می‌کند؛ نه تنها ساکنین پردیسان، بلکه تمام شهروندان و ساکنین بخش‌های دیگر استان را نیز منتفع کرده است.

وی با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری بیمارستان تخصصی قلب گفت: پروژه‌هایی که از سوی بیت آیت‌الله العظمی سیستانی اجرایی می‌شود معمولا خیریه است و به همین خاطر شهرداری باید به طور ویژه حامی پروژه باشد تا خدمت بهتری به مردم ارائه شود.

رئیس شورای شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحثی در مجموعه مدیریت شهری و کمیسیون فرهنگی وجود داشته که روزی به نام روز قم نامگذاری شود؛ طرح این مساله تهیه شده و چند جلسه مورد بحث قرار گرفته و جلساتی نیز با اداره کل فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی برگزار شده و در مجموع به این نتیجه رسیدیم که سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم به عنوان روز قم نامگذاری شود.

وی اضافه کرد: فلسفه نامگذاری در شهرهای دیگر این بوده که مباحث تاریخی و حوادث شاخص مد نظر برای نامگذاری باشد و می‌توان ورود حضرت معصومه(س) به قم را شاخص‌ترین نقطه در تاریخ این شهر دانست.

جلالی گفت: هماهنگ شده که این روز در شورای فرهنگ عمومی استان هم تصویب شده و سپس در شورای فرهنگ عمومی کشور هم تصویب شود.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 67153

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67153/رضایتمندی-نسبی-مردم-خدمات-مدیریت-شهری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir