سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : 67153
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم مطرح کرد

رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم با اشاره به رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری گفت: در مجالسی که در ایام دهه کرامت برگزار شد و پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت مردم بارها از خدمات شهرداری ابراز رضایتمندی کردند.
رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری
رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی دوشنبه شب در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در ایام دهه کرامت اظهار کرد: نخستین نکته در این دهه این بود که مدیران شهرداری سلیقه به خرج دادند و پروژه‌های شهری را در طول این دهه در محل مساجد و با حضور مردم و مسوولان به بهره‌برداری رساندند.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های شهرداری به یک منطقه اختصاص نداشت تصریح کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در مناطق هشتگانه آماده بهره‌برداری شد و در این جشن‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رضایتمندی نسبی مردم از خدمات مدیریت شهری گفت: در مجالسی که در ایام دهه کرامت برگزار شد و پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت مردم بارها از خدمات شهرداری ابراز رضایتمندی کردند.

وی اذعان کرد: البته قبول داریم که منابع و امکانات شهری محدود است و در زمان کوتاه نمی‌توان به همه آنها پاسخ داد.

جلالی به افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و افزود: این پروژه مهم از شریان‌های مواصلاتی شهر محسوب شده که به تقویت حمل و نقل شهری کمک می‌کند؛ نه تنها ساکنین پردیسان، بلکه تمام شهروندان و ساکنین بخش‌های دیگر استان را نیز منتفع کرده است.

وی با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری بیمارستان تخصصی قلب گفت: پروژه‌هایی که از سوی بیت آیت‌الله العظمی سیستانی اجرایی می‌شود معمولا خیریه است و به همین خاطر شهرداری باید به طور ویژه حامی پروژه باشد تا خدمت بهتری به مردم ارائه شود.

رئیس شورای شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحثی در مجموعه مدیریت شهری و کمیسیون فرهنگی وجود داشته که روزی به نام روز قم نامگذاری شود؛ طرح این مساله تهیه شده و چند جلسه مورد بحث قرار گرفته و جلساتی نیز با اداره کل فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی برگزار شده و در مجموع به این نتیجه رسیدیم که سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم به عنوان روز قم نامگذاری شود.

وی اضافه کرد: فلسفه نامگذاری در شهرهای دیگر این بوده که مباحث تاریخی و حوادث شاخص مد نظر برای نامگذاری باشد و می‌توان ورود حضرت معصومه(س) به قم را شاخص‌ترین نقطه در تاریخ این شهر دانست.

جلالی گفت: هماهنگ شده که این روز در شورای فرهنگ عمومی استان هم تصویب شده و سپس در شورای فرهنگ عمومی کشور هم تصویب شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbf8b0.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما