کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرب انصاری تاکید کرد؛

تشدید مبارزه هدفمند با قاچاق کالا

26 ارديبهشت 1391 ساعت 10:42

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا برای تحقق این شعار را خواستار شد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  محمدمهدی عرب انصاری در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا با توجه به شعار امسال اهمیت بیشتری یافته و باید در اولویت فعالیت‌های دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی حمایت از تولید ملی با جلوگیری از توزیع کالای قاچاق خارجی در بازار را امری ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی امر مبارزه با قاچاق کالا در سال گذشته عملکرد خوبی داشتند اما امسال با همکاری گسترده‌تر این دستگاه‌ها این امر باید شدت گرفته تا گامی اساسی و مهم در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار برنامه‌ریزی مناسب و گسترده برای مبارزه هدفمند با قاچاق کالا در استان در سال جاری شد و افزود: کالاهایی همچون سوخت که بیشتر در معرض قاچاق قرار دارند، باید احصاء شده و دلایل و راهکارهای جلوگیری از قاچاق آنها بررسی شود.

انصاری تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت تبلیغات هر نوع کالای خارجی در فضای عمومی استان در راستای حمایت از تولید ملی، باید از ظرفیت‌های تبلیغاتی برای ترغیب مردم به منظور خرید و مصرف کالاهای داخلی استفاده شود.

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از روند مبارزه با قاچاق کالا و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود ارائه دادند.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 6749

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/6749/تشدید-مبارزه-هدفمند-قاچاق-کالا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir