سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 6749
عرب انصاری تاکید کرد؛

تشدید مبارزه هدفمند با قاچاق کالا

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا برای تحقق این شعار را خواستار شد.
تشدید مبارزه هدفمند با قاچاق کالا
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  محمدمهدی عرب انصاری در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا با توجه به شعار امسال اهمیت بیشتری یافته و باید در اولویت فعالیت‌های دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی حمایت از تولید ملی با جلوگیری از توزیع کالای قاچاق خارجی در بازار را امری ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی امر مبارزه با قاچاق کالا در سال گذشته عملکرد خوبی داشتند اما امسال با همکاری گسترده‌تر این دستگاه‌ها این امر باید شدت گرفته تا گامی اساسی و مهم در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار برنامه‌ریزی مناسب و گسترده برای مبارزه هدفمند با قاچاق کالا در استان در سال جاری شد و افزود: کالاهایی همچون سوخت که بیشتر در معرض قاچاق قرار دارند، باید احصاء شده و دلایل و راهکارهای جلوگیری از قاچاق آنها بررسی شود.

انصاری تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت تبلیغات هر نوع کالای خارجی در فضای عمومی استان در راستای حمایت از تولید ملی، باید از ظرفیت‌های تبلیغاتی برای ترغیب مردم به منظور خرید و مصرف کالاهای داخلی استفاده شود.

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از روند مبارزه با قاچاق کالا و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود ارائه دادند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.kn-t23nqwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما