سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 3760
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

قانون جدید مشکلات مبارزه با قاچاق را حل می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به آخرین وضعیت تصویب قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب نهایی این قانون بسیاری از مشکلات کنونی موجود در این حوزه را برطرف خواهد کرد.
قانون جدید مشکلات مبارزه با قاچاق را حل می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: قانون فعلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مربوط به ۷۰ سال قبل بوده و تناسبی با نیازها و شرایط روز جامعه ندارد.

وی با قدردانی از اهتمام جدی مسؤلان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در زمینه پیگیری تصویب قانون جدید گفت: خوشبختانه تصویب قانون جدید در اولویت مجلس هشتم قرار داشته و تاکنون ۵۵ ماده از ۷۸ ماده این قانون، بررسی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: قانون جدید، قانونی پیشرفته و با نگاه متناسب با زمان و در نظر گرفتن همه کاستی‌ها و نارسایی‌های قانون فعلی تدوین شده و با تصویب و اجرای نهایی آن بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های کنونی در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برطرف خواهد شد.

انصاری مقابله و برخورد اصولی با پدیده قاچاق کالا را نیازمند عزم و مشارکت همگانی دانست و گفت: یک یا دو دستگاه به تنهایی قادر به مبارزه ریشه‌ای با این معضل نبوده و باید در این زمینه یک حرکت جمعی و بین بخشی منسجم شکل بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل جدی مجموعه دستگاه‌های دست اندرکار امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های مرتبط همواره باید نسبت به مبارزه با قاچاق حساس بوده و مراقبت‌ها و نظارت‌های لازم نسبت به عملکرد زیر مجموعه خود را داشته باشند.

معاون استاندار قم همچنین با اشاره به اهمیت برخورد با قاچاق کالا، لزوم کنترل و نظارت دقیق و مستمر بر مبادی ورودی و خروجی و گلوگاه‌های مهم استان در بحث قاچاق کالا را خواستار شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.-nxt23nqvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما