کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

جابجایی بیش از 28 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 25 مرداد 1397 ساعت 17:30

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در ایام تابستان امسال بالغ بر 28 هزار مسافر از پایانهها و پارکسوارهای این سازمان جابه جا شدهاند.


به گزارش قم نیوز علیرضا پوریافر با اشاره به وضعیت خدمات رسانی پایانه‌های مسافربری قم به مسافران، اظهار کرد: از ابتدای تابستان تا کنون با سرویس‌دهی 16 هزار و 898 دستگاه اتوبوس، تاکسی برون شهری و مینی بوس بالغ بر 28 هزار مسافر از پایانهها و پارکسوارهای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری جا به جا شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه پایانه مرکزی سازمان همه روزه علاوه بر حضور زائرین و مسافرین از شهرهای مختلف کشور، میزبان تعداد انبوهی از زائرین عراقی است، گفت: این زائرین همه روزه از مرز مهران به پایانه مرکزی ورود دارند و این سازمان همه روزه وبه صورت شبانه روزی در اختیار زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) است.

پوریافر تصریح کرد: سالن کوثر پایانه مرکزی هم مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی و امکانات رفاهی در خدمت زائرین و مسافرین است.

وی با بیان اینکه نماز جماعت همه روزه در مسجد پایانه مرکزی  برگزار می‌شود، اضافه کرد: ایستگاه فرهنگی سازمان هم با حضور مبلغین حوزه علمیه استان هر روز پاسخ گوی مسائل شرعی و اعتقادی مسافرین است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: پلیس پایانه همراه نیروی انتظام سازمان به صورت مرتب در محوطه پایانه جهت بالا بردن ضریب امنیت سازمان گشت زنی دارد و نیروهای خدماتی سازمان هم همه روزه کل محوطه پایانه‌ها و پارکسوارها، نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی را نظافت میکنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 67974

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67974/جابجایی-بیش-28-هزار-مسافر-پایانه-های-مسافربری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir