پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 67974
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

جابجایی بیش از 28 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در ایام تابستان امسال بالغ بر 28 هزار مسافر از پایانهها و پارکسوارهای این سازمان جابه جا شدهاند.
جابجایی بیش از 28 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم
جابجایی بیش از 28 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم
به گزارش قم نیوز علیرضا پوریافر با اشاره به وضعیت خدمات رسانی پایانه‌های مسافربری قم به مسافران، اظهار کرد: از ابتدای تابستان تا کنون با سرویس‌دهی 16 هزار و 898 دستگاه اتوبوس، تاکسی برون شهری و مینی بوس بالغ بر 28 هزار مسافر از پایانهها و پارکسوارهای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری جا به جا شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه پایانه مرکزی سازمان همه روزه علاوه بر حضور زائرین و مسافرین از شهرهای مختلف کشور، میزبان تعداد انبوهی از زائرین عراقی است، گفت: این زائرین همه روزه از مرز مهران به پایانه مرکزی ورود دارند و این سازمان همه روزه وبه صورت شبانه روزی در اختیار زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) است.

پوریافر تصریح کرد: سالن کوثر پایانه مرکزی هم مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی و امکانات رفاهی در خدمت زائرین و مسافرین است.

وی با بیان اینکه نماز جماعت همه روزه در مسجد پایانه مرکزی  برگزار می‌شود، اضافه کرد: ایستگاه فرهنگی سازمان هم با حضور مبلغین حوزه علمیه استان هر روز پاسخ گوی مسائل شرعی و اعتقادی مسافرین است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: پلیس پایانه همراه نیروی انتظام سازمان به صورت مرتب در محوطه پایانه جهت بالا بردن ضریب امنیت سازمان گشت زنی دارد و نیروهای خدماتی سازمان هم همه روزه کل محوطه پایانه‌ها و پارکسوارها، نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی را نظافت میکنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0oqe.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما