کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مشکل مسلمانان دوری از مکتب اسلام است

خبرگزاری فارس , 30 آبان 1397 ساعت 23:01

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مشکل اصلی ما در جهان اسلام دوری از مکتب اسلام است و دشمنان می‌خواهند که ما را از این عرصه دور کنند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم با اشاره به لزوم توجه به اسلام اظهار کرد: مشکل اصلی ما در جهان اسلام دوری از مکتب اسلام است و دشمنان می‌خواهند که ما را از این عرصه دور کنند، دشمنان توانستند با ایجاد گروه‌هایی همچون داعش مسلمانان را به جان هم بیندازد.

وی ادامه داد: اخلاق ثمره دین است و باید به سیره رسول اکرم(ص) در این زمینه توجه شود، پیامبر اعظم(ص) براساس آیات قرآن رحمتی برای جهانیان بود و او برای مشکلات مردم غصه می‌خورد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: رسول اکرم(ص) کریمانه با مردم برخورد می‌کرد و از نظر بردباری و امانت داری و صداقت در گفتار بی نظیر بود، ما باید از پیامبر اعظم(ص) بیاموزیم که حتی به شوخی هم دروغ نگوییم.

بهرامی با اشاره به ویژگی‌های رسول اکرم(ص) اظهار کرد: او هیچ وقت انتقام نمی‌گرفت، مگر در جایی که حرمت خدا شکسته شود، سیره رسول اکرم(ص) پرسیدن احوال دیگران بود، او حتی سراغ جوان یهودی را می‌گرفت و به عیادتش در بستر بیماری می‌رفت.

وی ادامه داد: باید سیره اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) را یاد بگیریم و اهل عمل به آن باشیم، مشکل بسیاری از افراد این است که در این موضوع کوتاهی می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: مسؤولیت ما بسیار سنگین و خطرناک است، باب قضا بسیار ظریف است و افراد در روز قیامت مورد حسابرسی قرار می‌گیرند.

بهرامی با اشاره به دادستان نظامی جدید استان قم خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حبیبی که به عنوان دادستان نظامی جدید استان قم انتخاب شده است، سلامت نفس دارد و جزو قضات با تجربه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 71312

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71312/مشکل-مسلمانان-دوری-مکتب-اسلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir