چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 71312
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مشکل مسلمانان دوری از مکتب اسلام است

قم نيوز : رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مشکل اصلی ما در جهان اسلام دوری از مکتب اسلام است و دشمنان می‌خواهند که ما را از این عرصه دور کنند.
مشکل مسلمانان دوری از مکتب اسلام است
مشکل مسلمانان دوری از مکتب اسلام است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم با اشاره به لزوم توجه به اسلام اظهار کرد: مشکل اصلی ما در جهان اسلام دوری از مکتب اسلام است و دشمنان می‌خواهند که ما را از این عرصه دور کنند، دشمنان توانستند با ایجاد گروه‌هایی همچون داعش مسلمانان را به جان هم بیندازد.

وی ادامه داد: اخلاق ثمره دین است و باید به سیره رسول اکرم(ص) در این زمینه توجه شود، پیامبر اعظم(ص) براساس آیات قرآن رحمتی برای جهانیان بود و او برای مشکلات مردم غصه می‌خورد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: رسول اکرم(ص) کریمانه با مردم برخورد می‌کرد و از نظر بردباری و امانت داری و صداقت در گفتار بی نظیر بود، ما باید از پیامبر اعظم(ص) بیاموزیم که حتی به شوخی هم دروغ نگوییم.

بهرامی با اشاره به ویژگی‌های رسول اکرم(ص) اظهار کرد: او هیچ وقت انتقام نمی‌گرفت، مگر در جایی که حرمت خدا شکسته شود، سیره رسول اکرم(ص) پرسیدن احوال دیگران بود، او حتی سراغ جوان یهودی را می‌گرفت و به عیادتش در بستر بیماری می‌رفت.

وی ادامه داد: باید سیره اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) را یاد بگیریم و اهل عمل به آن باشیم، مشکل بسیاری از افراد این است که در این موضوع کوتاهی می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: مسؤولیت ما بسیار سنگین و خطرناک است، باب قضا بسیار ظریف است و افراد در روز قیامت مورد حسابرسی قرار می‌گیرند.

بهرامی با اشاره به دادستان نظامی جدید استان قم خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حبیبی که به عنوان دادستان نظامی جدید استان قم انتخاب شده است، سلامت نفس دارد و جزو قضات با تجربه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxs05.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما