کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم:

قم قدرت اول راگبي ايران است

خبرگزاری فارس , 2 آذر 1397 ساعت 9:51

دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم گفت: با كسب مقام نخست رقابت‌هاي راگبي پسران زير 18 سال ايران نشان داديم قم قدرت اول راگبي ايران است.


به گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز اظهار کرد: در سال‌های اخیر همواره شاهد حضور راگبی‌بازان قم در جمع مدعیان قهرمانی مسابقات رده‌های سنی مختلف راگبی ایران به ویژه رده‌های پایه بوده‌ایم و خوشبختانه قهرمانی‌های متعدد قم در سطح ایران این مهم را تایید می‌کند.

وی در ادامه به درخشش پسران راگبی‌باز قم در پیکارهای رده سنی زیر 18 سال کشور اشاره کرد و افزود: ابتدا باید از فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن راگبی ایران به واسطه اعتمادی که به قم برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها داشتند تقدیر کنیم، خوشبختانه بازی‌ها در سطح بالایی برگزار شد و میهمانان از حضور در قم راضی بودند.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: مسابقات راگبی قهرمانی پسران زیر 18 سال ایران به میزبانی قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و همان‌گونه که انتظار داشتیم، تیم پسران قم با شایستگی رقبا را کنار زد و قهرمان این رقابت‌ها شد.

وی یاد آور شد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های هیأت سیرجان، تبریز، پارت، داتیس، زنجان و قم حضور داشتند و بازی‌ها طبق برنامه در دو گروه به انجام رسید و تیم‌ها برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم صعود کرد.

ساری خاطرنشان کرد: پس از پایان دیدارهای مقدماتی، تیم‌های تبریز و سیرجان به دیدار رده‌بندی رفتند و تیم‌های هیأت انجمن‌های ورزشی قم و داتیس تهران مجوز حضور در مسابقه فینال را کسب کردند که سرانجام تیم هیأت قم روی سکوی نخست ایستاد و در خانه جشن قهرمانی گرفت.

وی ابراز کرد: در مسابقه رده‌بندی تیم تبریز با کسب برتری 10 بر صفر برابر سیرجان به مقام سوم رسید و در رقابت فینال تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم در یک رقابت نزدیک و فشرده با حساب 10 بر هفت از سد تیم داتیس تهران عبور کرد و جام قهرمانی را در خانه نگه داشت.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی قم در پایان به معرفی برترین‌های این دوره اشاره و بیان کرد: از تیم قم حسین سعادت، ‌از تیم داتیس محمدجواد فولادوند، از تیم تبریز اکبر موسی‌پور، تیم سیرجان محمدامین پورصادقی، تیم پارت برسام باقرزاده و تیم زنجان میلاد ترابی اعضای تیم برتر این رقابت‌ها شدند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 71353

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71353/قم-قدرت-اول-راگبي-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir