جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 71353
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم:

قم قدرت اول راگبي ايران است

قم نيوز : دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم گفت: با كسب مقام نخست رقابت‌هاي راگبي پسران زير 18 سال ايران نشان داديم قم قدرت اول راگبي ايران است.
قم قدرت اول راگبي ايران است
قم قدرت اول راگبي ايران است
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز اظهار کرد: در سال‌های اخیر همواره شاهد حضور راگبی‌بازان قم در جمع مدعیان قهرمانی مسابقات رده‌های سنی مختلف راگبی ایران به ویژه رده‌های پایه بوده‌ایم و خوشبختانه قهرمانی‌های متعدد قم در سطح ایران این مهم را تایید می‌کند.

وی در ادامه به درخشش پسران راگبی‌باز قم در پیکارهای رده سنی زیر 18 سال کشور اشاره کرد و افزود: ابتدا باید از فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن راگبی ایران به واسطه اعتمادی که به قم برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها داشتند تقدیر کنیم، خوشبختانه بازی‌ها در سطح بالایی برگزار شد و میهمانان از حضور در قم راضی بودند.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: مسابقات راگبی قهرمانی پسران زیر 18 سال ایران به میزبانی قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و همان‌گونه که انتظار داشتیم، تیم پسران قم با شایستگی رقبا را کنار زد و قهرمان این رقابت‌ها شد.

وی یاد آور شد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های هیأت سیرجان، تبریز، پارت، داتیس، زنجان و قم حضور داشتند و بازی‌ها طبق برنامه در دو گروه به انجام رسید و تیم‌ها برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم صعود کرد.

ساری خاطرنشان کرد: پس از پایان دیدارهای مقدماتی، تیم‌های تبریز و سیرجان به دیدار رده‌بندی رفتند و تیم‌های هیأت انجمن‌های ورزشی قم و داتیس تهران مجوز حضور در مسابقه فینال را کسب کردند که سرانجام تیم هیأت قم روی سکوی نخست ایستاد و در خانه جشن قهرمانی گرفت.

وی ابراز کرد: در مسابقه رده‌بندی تیم تبریز با کسب برتری 10 بر صفر برابر سیرجان به مقام سوم رسید و در رقابت فینال تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم در یک رقابت نزدیک و فشرده با حساب 10 بر هفت از سد تیم داتیس تهران عبور کرد و جام قهرمانی را در خانه نگه داشت.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی قم در پایان به معرفی برترین‌های این دوره اشاره و بیان کرد: از تیم قم حسین سعادت، ‌از تیم داتیس محمدجواد فولادوند، از تیم تبریز اکبر موسی‌پور، تیم سیرجان محمدامین پورصادقی، تیم پارت برسام باقرزاده و تیم زنجان میلاد ترابی اعضای تیم برتر این رقابت‌ها شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcippay.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما