کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم خبر داد

تدوین برنامه‌ عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری قم

خبرگزاری فارس , 26 دی 1397 ساعت 9:00

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از تدوین برنامه‌ عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری مناطق و تعدادی از سازمان های شهرداری خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری مناطق و تعدادی از سازمان های شهرداری اظهار کرد: ۱۷ حوزه فعالیت شهرداری در بحران شناسایی شده که چارچوب این برنامه ها برای تمام حوزه‌ها تا پایان سال تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه تصریح کرد: یک برنامه جامع مدیریت حوادث و بحران ها تحت عنوان برنامه عملیاتی نوشته شده و ذیل آن نیز ۱۷ حوزه فعالیت در شهرداری شناسایی شده که در هنگام بروز رخداد و قبل و بعد از آن وظایف مشخص باشد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: تاکنون برای ۵ حوزه شامل ستاد مدیریت بحران مناطق، سازمان آتش نشانی، سازمان آرامستان ها، معاونت خدمات شهری و مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برنامه عملیاتی تدوین شده و در حال نهایی سازی است.

وی با تاکید بر اینکه برای تدوین برنامه عملیاتی مناطق ۲۴ جلسه مدیریتی و کارشناسی برگزار شده است، اذعان کرد: این برنامه در روزهای آینده به امضای شهردار به مناطق ابلاغ خواهد شد.

به گفته رحیمی، این برنامه که در سه بخش قبل، حین و بعد از بحران نوشته شده، وظایف، شاخص ها، فرمت های یکپارچه برای بانک اطلاعاتی، مسوول و زمان اجرا را مشخص کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقاله ای نیز در این خصوص به پنجمین کنفرانس مدیریت بحران و HSE ارسال شده که با توجه به کم نظیر بودن آن در سطح کشور جهت ارایه سخنرانی پذیرفته شده است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73464

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73464/تدوین-برنامه-عملیاتی-ستاد-مدیریت-بحران-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir