چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 73464
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم خبر داد

تدوین برنامه‌ عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری قم

قم نيوز : مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از تدوین برنامه‌ عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری مناطق و تعدادی از سازمان های شهرداری خبر داد.
تدوین برنامه‌ عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری قم
تدوین برنامه‌ عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری قم
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری مناطق و تعدادی از سازمان های شهرداری اظهار کرد: ۱۷ حوزه فعالیت شهرداری در بحران شناسایی شده که چارچوب این برنامه ها برای تمام حوزه‌ها تا پایان سال تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه تصریح کرد: یک برنامه جامع مدیریت حوادث و بحران ها تحت عنوان برنامه عملیاتی نوشته شده و ذیل آن نیز ۱۷ حوزه فعالیت در شهرداری شناسایی شده که در هنگام بروز رخداد و قبل و بعد از آن وظایف مشخص باشد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: تاکنون برای ۵ حوزه شامل ستاد مدیریت بحران مناطق، سازمان آتش نشانی، سازمان آرامستان ها، معاونت خدمات شهری و مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برنامه عملیاتی تدوین شده و در حال نهایی سازی است.

وی با تاکید بر اینکه برای تدوین برنامه عملیاتی مناطق ۲۴ جلسه مدیریتی و کارشناسی برگزار شده است، اذعان کرد: این برنامه در روزهای آینده به امضای شهردار به مناطق ابلاغ خواهد شد.

به گفته رحیمی، این برنامه که در سه بخش قبل، حین و بعد از بحران نوشته شده، وظایف، شاخص ها، فرمت های یکپارچه برای بانک اطلاعاتی، مسوول و زمان اجرا را مشخص کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقاله ای نیز در این خصوص به پنجمین کنفرانس مدیریت بحران و HSE ارسال شده که با توجه به کم نظیر بودن آن در سطح کشور جهت ارایه سخنرانی پذیرفته شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdoo05.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما