کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرداری‌ها در افزایش رضایتمندی مردمی تاثیرگذار هستند

خبرگزاری فارس , 12 ارديبهشت 1398 ساعت 21:29

رئیس مؤسسه فرهنگی و آموزشی دارالحدیث با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در افزایش رضایت‌مندی مردمی نسبت به نظام اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند، اضافه کرد: امیدواریم با خدمات گسترده و مطلوبی که توسط شهرداری‌ها دنبال می‌شود شاهد افزایش رضایت‌های عمومی باشیم.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد ری‌شهری در دیدار دکتر مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و معاونان وی که در دانشگاه قرآن و حدیث انجام شد، با تاکید بر اینکه خدمات و فعالیت‌های شهرداری برای شهر و مردم ماندگار می‌شود، اظهار کرد: اکنون یکی از موفق‌ترین شهرداران کشور در قم حضور یافته که کارهای منظم و مطلوبی را در این شهر دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در افزایش رضایت‌مندی مردمی نسبت به نظام اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند، اضافه کرد: امیدواریم با خدمات گسترده و مطلوبی که توسط شهرداری‌ها دنبال می‌شود شاهد افزایش رضایت‌های عمومی باشیم.

رئیس مؤسسه فرهنگی و آموزشی دارالحدیث خاطرنشان کرد: گزارش‌های رسیده نشان از عملکردهای موفق در مجموعه شهرداری قم است که با ادامه دادن این روند فعلی شاهد تحول‌های گسترده‌تر در شهر مقدس قم و در نتیجه رضایت‌مندی بیشتر زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77270

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77270/شهرداری-ها-افزایش-رضایتمندی-مردمی-تاثیرگذار-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir