پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 77270
منبع : خبرگزاری فارس

شهرداری‌ها در افزایش رضایتمندی مردمی تاثیرگذار هستند

قم نيوز : رئیس مؤسسه فرهنگی و آموزشی دارالحدیث با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در افزایش رضایت‌مندی مردمی نسبت به نظام اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند، اضافه کرد: امیدواریم با خدمات گسترده و مطلوبی که توسط شهرداری‌ها دنبال می‌شود شاهد افزایش رضایت‌های عمومی باشیم.
شهرداری‌ها در افزایش رضایتمندی مردمی تاثیرگذار هستند
شهرداری‌ها در افزایش رضایتمندی مردمی تاثیرگذار هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد ری‌شهری در دیدار دکتر مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و معاونان وی که در دانشگاه قرآن و حدیث انجام شد، با تاکید بر اینکه خدمات و فعالیت‌های شهرداری برای شهر و مردم ماندگار می‌شود، اظهار کرد: اکنون یکی از موفق‌ترین شهرداران کشور در قم حضور یافته که کارهای منظم و مطلوبی را در این شهر دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در افزایش رضایت‌مندی مردمی نسبت به نظام اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند، اضافه کرد: امیدواریم با خدمات گسترده و مطلوبی که توسط شهرداری‌ها دنبال می‌شود شاهد افزایش رضایت‌های عمومی باشیم.

رئیس مؤسسه فرهنگی و آموزشی دارالحدیث خاطرنشان کرد: گزارش‌های رسیده نشان از عملکردهای موفق در مجموعه شهرداری قم است که با ادامه دادن این روند فعلی شاهد تحول‌های گسترده‌تر در شهر مقدس قم و در نتیجه رضایت‌مندی بیشتر زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxiqm.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما