کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخی ‌مقامات دولتی با القای سختی سال ۹۸ ‌پذیرش FATF را دنبال می‌کنند

خبرگزاری تسنیم , 18 ارديبهشت 1398 ساعت 11:00

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وجود برخی بی‌مدیریتی‌ها در کشور گفت: برخی از مقامات دولتی درصدد القای این بوده که سال ۹۸، سال سختی برای کشور است و در این شرایط بگویند هیچ چاره‌ای جزء پذیرش FATF نیست.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در گام نخست انقلاب اظهار داشت: علیرغم تمام تلاش‌هایی که دشمنان در این چهل سال انقلاب از جمله نفوذ ملی مذهبی‌ها، کودتا، جنگ و دسیسه‌های مختلف داشته‌اند ولی ما شاهد پیشرفت‌های زیادی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز کشور در گام دوم انقلاب بسیار روشن و با پیشرفت همراه است، تصریح کرد: دشمنان بیکار نیستند و باید با مدیریت جهادی باید گام‌های مهم و بلندتری برداریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها به اذعان ترامپ هفت تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه با هدف نفوذ هزینه کرده‌اند، ولی به توفیقاتی نرسیده‌اند و حتی امنیتی برای سفر به این منطقه هم ندارند.

وی با تأکید بر اینکه 126 کشور در جنگ سوریه، تکفیری‌ها را حمایت و حضور در این جنگ داشته‌اند، ابراز کرد: قرار بود جنگ یمن یک‌هفته‌ای با پیروزی عربستان و هم‌پیمانان به سرانجام برسد ولی الآن چهار است که توفیقی جز شرمندگی برای آنان از این جنگ حاصل نشده است.

ذوالنور راه‌حل مشکلات کشور را نگاه به ظرفیت‌های داخلی دانست و افزود: این مشکلاتی عمده نبوده و همه قابل‌حل است و دولت و مجلس وظیفه خود را به‌خوبی انجام نداده که این مشکلات برای مردم حاصل‌شده و این‌قدر که دولت به FATF اهمیت داده به صادرات و واردات اهمیت داده بود امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

وی با تأکید بر وجود برخی بی مدیریتی‌ها در کشور یادآور شد: برخی از مقامات دولتی درصدد القای این بوده که سال 98 سال سختی برای کشور است و در این شرایط بگویند هیچ چاره‌ای جزء پذیرش FATF نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از مسئولان راه‌حل مشکلات کشور را سیاسی می‌دانند ولی به آنها باید گفت این‌طور نبوده و توجه به اقتصاد پویا راه‌حل مشکلات فعلی است و چشم‌انداز کشور امیدوارکننده است

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 77461

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77461/برخی-مقامات-دولتی-القای-سختی-سال-۹۸-پذیرش-fatf-دنبال-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir