چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 77461
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخی ‌مقامات دولتی با القای سختی سال ۹۸ ‌پذیرش FATF را دنبال می‌کنند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وجود برخی بی‌مدیریتی‌ها در کشور گفت: برخی از مقامات دولتی درصدد القای این بوده که سال ۹۸، سال سختی برای کشور است و در این شرایط بگویند هیچ چاره‌ای جزء پذیرش FATF نیست.
برخی ‌مقامات دولتی با القای سختی سال ۹۸ ‌پذیرش FATF را دنبال می‌کنند
برخی ‌مقامات دولتی با القای سختی سال ۹۸ ‌پذیرش FATF را دنبال می‌کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در گام نخست انقلاب اظهار داشت: علیرغم تمام تلاش‌هایی که دشمنان در این چهل سال انقلاب از جمله نفوذ ملی مذهبی‌ها، کودتا، جنگ و دسیسه‌های مختلف داشته‌اند ولی ما شاهد پیشرفت‌های زیادی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز کشور در گام دوم انقلاب بسیار روشن و با پیشرفت همراه است، تصریح کرد: دشمنان بیکار نیستند و باید با مدیریت جهادی باید گام‌های مهم و بلندتری برداریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها به اذعان ترامپ هفت تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه با هدف نفوذ هزینه کرده‌اند، ولی به توفیقاتی نرسیده‌اند و حتی امنیتی برای سفر به این منطقه هم ندارند.

وی با تأکید بر اینکه 126 کشور در جنگ سوریه، تکفیری‌ها را حمایت و حضور در این جنگ داشته‌اند، ابراز کرد: قرار بود جنگ یمن یک‌هفته‌ای با پیروزی عربستان و هم‌پیمانان به سرانجام برسد ولی الآن چهار است که توفیقی جز شرمندگی برای آنان از این جنگ حاصل نشده است.

ذوالنور راه‌حل مشکلات کشور را نگاه به ظرفیت‌های داخلی دانست و افزود: این مشکلاتی عمده نبوده و همه قابل‌حل است و دولت و مجلس وظیفه خود را به‌خوبی انجام نداده که این مشکلات برای مردم حاصل‌شده و این‌قدر که دولت به FATF اهمیت داده به صادرات و واردات اهمیت داده بود امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

وی با تأکید بر وجود برخی بی مدیریتی‌ها در کشور یادآور شد: برخی از مقامات دولتی درصدد القای این بوده که سال 98 سال سختی برای کشور است و در این شرایط بگویند هیچ چاره‌ای جزء پذیرش FATF نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از مسئولان راه‌حل مشکلات کشور را سیاسی می‌دانند ولی به آنها باید گفت این‌طور نبوده و توجه به اقتصاد پویا راه‌حل مشکلات فعلی است و چشم‌انداز کشور امیدوارکننده است

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceze8f.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما