کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

تأکید وزیر بهداشت بر رفع مشکلات بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم

خبرگزاری مهر , 11 شهريور 1398 ساعت 19:36

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم، ایشان بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تسریع در تکمیل آن تأکید داشت.


به گزارش قم نیوز در دیدار ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موضوع بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم بحث و تبادل نظر شد که در آن جلسه وزیر بهداشت بر رفع و تسریع مشکلات پروژه بیمارستانی تأکید کرد.

پس از آن جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاون درمان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در محل بیمارستان، بار دیگر تشکیل جلسه داده و مسائل مربوط به آن بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

ایرانی‌خواه در این جلسه گفت: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم، ایشان تأکید بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین (ع) و تسریع در روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان با همکاری هر چه بیشتر واقف محترم را داشتند.

وی گفت: این بیمارستان به همت واقف محترم احداث شده که طبق تفاهمنامه در حال پیگیری بوده و در نهایت جزو مجموعه مجتمع بیمارستان شهید بهشتی فعالیت کرده و طبق قوانین و مقرارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدیریت خواهد شد.

شایان ذکر است بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمومنین (ع) در محوطه بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث است که با زیربنای ۲۱ هزار و ۴۳۰ مترمربع در ۹ طبقه احداث و دارای پیشرفت بیش از ۹۰ درصد است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81712

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81712/تأکید-وزیر-بهداشت-رفع-مشکلات-بیمارستان-امیرالمومنین-ع-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir