دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 81712
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

تأکید وزیر بهداشت بر رفع مشکلات بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم، ایشان بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تسریع در تکمیل آن تأکید داشت.
تأکید وزیر بهداشت بر رفع مشکلات بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم
تأکید وزیر بهداشت بر رفع مشکلات بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم
به گزارش قم نیوز در دیدار ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موضوع بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم بحث و تبادل نظر شد که در آن جلسه وزیر بهداشت بر رفع و تسریع مشکلات پروژه بیمارستانی تأکید کرد.

پس از آن جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاون درمان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در محل بیمارستان، بار دیگر تشکیل جلسه داده و مسائل مربوط به آن بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

ایرانی‌خواه در این جلسه گفت: در جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم، ایشان تأکید بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین (ع) و تسریع در روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان با همکاری هر چه بیشتر واقف محترم را داشتند.

وی گفت: این بیمارستان به همت واقف محترم احداث شده که طبق تفاهمنامه در حال پیگیری بوده و در نهایت جزو مجموعه مجتمع بیمارستان شهید بهشتی فعالیت کرده و طبق قوانین و مقرارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدیریت خواهد شد.

شایان ذکر است بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمومنین (ع) در محوطه بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث است که با زیربنای ۲۱ هزار و ۴۳۰ مترمربع در ۹ طبقه احداث و دارای پیشرفت بیش از ۹۰ درصد است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciryav.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما