کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

5 نفر از هموطنان در جاده‌های منتهی به قم جان باختند

خبرگزاری فارس , 19 آبان 1398 ساعت 9:00

رئیس اورژانس 115 قم گفت: ۵ نفر طی سه روز آخر هفته گذشته ، در تصادفات محورهای مواصلاتی قم جان باختند.


به گزارش قم نیوز محمد شهیدی رئیس اورژانس۱۱۵قم با اشاره به افزایش قابل توجه ماموریت‌های اورژانس طی سه روز آخر هفته گذشته اظهار کرد: ۲۰۸ مورد تصادف در این بازه زمانی به این مرکز گزارش شد که ۱۶۴ مورد در سطح شهر و ۴۴ مورد در جاده بود.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۰ مورد در ارتباط با موتورسیکلت سواران بود که حجم قابل توجهی را نشان می‌دهد و نیاز است توجه بیشتری به رفتارهای رانندگی توسط موتورسیکلت سواران شود.

رئیس اورژانس 115 قم تعداد مصدومان این حوادث ‌ترافیکی را ۲۷۸ نفر ذکر کرد و گفت: متاسفانه ۵ نفر از در صحنه جان خود را از دست داده اند.

دکتر شهیدی با اشاره به بروز این تعداد تصادف و جرح و فوت ناشی از آن را در استان، بر ضرورت ورود جدی‌تر همه دستگاه‌های دخیل در سیستم حمل و نقل را ضروری دانست و با اشاره به محوریت «موضوع پیامدهای ناشی از حوادث ترافیکی» در «مجمع سلامت استان» یادآور شد: بسیاری از عوامل خطر منجر به رخداد حوادث ترافیکی با برنامه ریزی و نظارت قابل کاهش و حتی حذف است.

وی اورژانس ۱۱۵ را در پروسه کمک به مصدومان تصادفات، به مثابه «یک ارگان تسهیل گر خدمت» دانست و پرداختن به عوامل اصلی بروز تصادف را عامل بنیادین عنوان کرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 83456

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83456/5-نفر-هموطنان-جاده-های-منتهی-قم-جان-باختند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir