کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کتابخانه مرکزی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 19 آبان 1399 ساعت 19:38

سرپرست کتابخانه‌های عمومی قم گفت: تا پایان سال کتابخانه مرکزی قم را افتتاح می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز سجاد عمرانی امروز در حاشیه آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم اظهار داشت: کتابخانه شهدای نوبهار با زیربنای 2490 متر بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی است که در قم است.

وی بابیان اینکه کتابخانه شهدای نوبهار کتابخانه‌ای استاندارد است و همه بخش‌های کتابخانه کامل را دارا است،افزود: این کتابخانه در 4 طبقه افتتاح‌شده و دارای مخزنی با 21 هزار جلد کتاب است و قابلیت افزایش تا 50 هزار جلد را دارد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی قم بیان کرد:کتابخانه شهدای نوبهار سال 77 تأسیس و سال 89 برای بازسازی تخریب شد و امسال در دهمین سال بازسازی بااعتبار سفر مقام معظم رهبری افتتاح شد.

عمرانی با تأکید براینکهکتابخانه نوبهار ازنظر زیربنا و مساحت در استان قم اول است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این کتابخانه این است که در نقاط آسیب اجتماعی قم واقع‌شده است، در بخشی از شهر که از خدمات فرهنگی کمتری برخوردار است.

وی گفت: کتابخانه شهدای نوبهار دارای 130 متر بخش کودک است، در این بخش هدف اصلی‌مان این است که نسل آینده را به کتاب‌خوانی علاقه‌مند کنیم و اگر بر این موضوع سرمایه‌گذاری کنیم در آینده شاهد نسل کتاب‌خوان خواهیم بود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی قمخاطرنشان کرد:تا پایان سال کتابخانه مرکزی قم را افتتاح می‌کنیم، این کتابخانه در طراز کتابخانه‌های برتر سراسر کشور خواهد بود که در خیابان امام خمینی(ره) واقع است و بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92433

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92433/کتابخانه-مرکزی-قم-پایان-امسال-افتتاح-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir