کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تساوی مقابل گیتی پسند برای ما در حکم برد بود

خبرگزاری مهر , 3 دی 1399 ساعت 23:43

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: بازی سنگینی مقابل تیم پرمهره گیتی پسند داشتیم و تساوی در این بازی برای ما در حکم پیروزی بود.


به گزارش قم نیوز تیم فوتسال فردوس قم روز گذشته و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اصفهان به نتیجه تساوی ۳ - ۳ رسید.

حسین صبوری سرمربی تیم فردوس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این مسابقه گفت: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی با گیتی پسند داشته باشیم. آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم. همچنین بازیکنان ما دوندگی و تلاش داشتند. آنها نکاتی که خواسته بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردند. این تساوی برای ما در حکم پیروزی بود. بازیکنان جوانی داریم و میانگین سنی ما ۲۳-۲۴ سال است.

صبوری درباره غیبت چند بازیکن گیتی پسند تصریح کرد: ما هم چند بازیکن خودمان را نداشتیم. گیتی پسند آنقدر بازیکن با کیفیت دارد که غیبت چند نفر برای این تیم محسوس نباشد.

سرمربی تیم فوتسال فردوس یادآور شد: دو بازی اول ما در لیگ خیلی سنگین بود. با تیم‌های پرمهره کراپ و گیتی پسند بازی کردیم که زمان زیادی برای آماده سازی داشتند. ادامه لیگ هم برای تیم فردوس ساده نیست. اهورا با دو برد صدرنشین است و تیم قابل احترامی است. منصوری دو باخت داشته ولی خوب می‌شود. سایر تیم‌ها هم وضعیت خوبی دارند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 93570

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93570/تساوی-مقابل-گیتی-پسند-حکم-برد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir