چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : 93570

تساوی مقابل گیتی پسند برای ما در حکم برد بود

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: بازی سنگینی مقابل تیم پرمهره گیتی پسند داشتیم و تساوی در این بازی برای ما در حکم پیروزی بود.
تساوی مقابل گیتی پسند برای ما در حکم برد بود
تساوی مقابل گیتی پسند برای ما در حکم برد بود
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال فردوس قم روز گذشته و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اصفهان به نتیجه تساوی ۳ - ۳ رسید.

حسین صبوری سرمربی تیم فردوس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این مسابقه گفت: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی با گیتی پسند داشته باشیم. آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم. همچنین بازیکنان ما دوندگی و تلاش داشتند. آنها نکاتی که خواسته بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردند. این تساوی برای ما در حکم پیروزی بود. بازیکنان جوانی داریم و میانگین سنی ما ۲۳-۲۴ سال است.

صبوری درباره غیبت چند بازیکن گیتی پسند تصریح کرد: ما هم چند بازیکن خودمان را نداشتیم. گیتی پسند آنقدر بازیکن با کیفیت دارد که غیبت چند نفر برای این تیم محسوس نباشد.

سرمربی تیم فوتسال فردوس یادآور شد: دو بازی اول ما در لیگ خیلی سنگین بود. با تیم‌های پرمهره کراپ و گیتی پسند بازی کردیم که زمان زیادی برای آماده سازی داشتند. ادامه لیگ هم برای تیم فردوس ساده نیست. اهورا با دو برد صدرنشین است و تیم قابل احترامی است. منصوری دو باخت داشته ولی خوب می‌شود. سایر تیم‌ها هم وضعیت خوبی دارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzk0n.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما