کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نجاتی برای قم مدال المپیک می گیرد/تقدیر از حمایت شهرداری از کشتی

خبرگزاری فارس , 4 دی 1399 ساعت 21:32

رئیس فدراسیون کشتی گفت: قم در کشتی فرنگی ازنظر کیفی در ایران اول است و در المپیک توکیو با قطعیت اعلام می‌کنیم مدال بگیر قطعی این شهر آقای نجاتی است که باید این روزها دیده شود.


به گزارش قم نیوز علیرضا دبیر در دیدار با شهردار قم با قدردانی از زحمات صورت گرفته اظهار کرد: درصورتی‌که وضعیت این‌طور پیش رود، کشتی ایران تا پنج سال آینده به‌طور قطع جمع شده و به تک مدالی می‌رسیم و این در حالی است که کشتی ایران حرف برای گفتن داشته و کشتی جهان متعلق به ایران است.

وی با بیان اینکه کشتی این روزها حال و روز خوش ندارد، گفت: جمعیت کشتی در ایران روزی یک تا یک‌میلیون نفر بوده و امروز به ۴۰ هزار نفر کاهش‌یافته است.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه در این وضعیت ناراحت‌کننده یک شهر در کشتی فرنگی قد علم کرده و آن نیز قم است، افزود: این در شرایطی بوده که قم در کشتی فرنگی ازنظر کیفی در ایران اول است و در المپیک توکیو با قطعیت اعلام می‌کنیم مدال بگیر قطعی این شهر آقای نجاتی است که باید این روزها دیده شود.

وی تصریح کرد: مردم از کشتی انتظار دارند و باخت برای آن توجیه ندارد، هفت نفر از کشتی گیران دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فرنگی از قم هستند و بر این باوریم این ورزشکاران دو سال دیگر در تیم ملی کشتی هستند.

دبیر با اشاره به راه‌اندازی برنامه ورزشی کشتی از صداوسیما در هفت استان کشور گفت: یکی از این استان‌ها قم است و در این زمینه نیز درخواست همکاری و حمایت داریم.

وی در این دیدار همچنین خواستار اختصاص سالن‌های ورزشی شهرداری به کشتی شد و شهردار نیز در این زمینه قول مساعد داد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 93601

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93601/نجاتی-قم-مدال-المپیک-می-گیرد-تقدیر-حمایت-شهرداری-کشتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir