کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش خادمان آستان بانوی کرامت برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

خبرگزاری ايرنا , 29 دی 1399 ساعت 10:37

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب و دستورات تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، خادمان این بارگاه ملکوتی اهتمام ویژه‌ای دارند تا تمامی خدمات و فعالیت‌های اجرایی را برابر با دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب انجام دهند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اشرف عبدی در گفت‌وگویی افزود: اقدام‌های گوناگونی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌ها در حرم مطهر انجام می‌شود که توزیع روزانه بیش از ۳ تا ۴هزار «ماسک» رایگان بین زوار یکی از مهم‌ترین اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مبادی تشرف، دستگاه‌های خودکار مایع ضدعفونی مستقر شده است و زایران می توانند بدون دخالت دست از آن استفاده کنند.

وی گفت: امیدوار هستیم همانند گذشته زایران و مجاوران حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت(ع) با رعایت «فاصله‌گذاری اجتماعی» و استفاده از «ماسک»، خادمان خود را در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی یاری کنند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: کالسکه و صندلی چرخدار قبل از ورود به حرم مطهر گندزدایی و همه خودروهای زایربَر پس از هر بار استفاده، طی مسیر ضدعفونی می‌شوند.

عبدی تصریح کرد: مُهرهای سنگی پس از هر بار استفاده به دقت شست‌وشو می‌شوند و همچنین استفاده از کتاب‌های ادعیه به صورت مشترک ممنوع شده است.

وی گفت: شکر خدا، مردم ولایی و غیور قم همیشه در همه صحنه های انقلاب پیشتاز بوده اند و در موضوع مهم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز همکاری شایسته‌ای داشته‌اند که وضعیت شهر قم به لحاظ آمار بستری و فوت گواه این مهم است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم استان قم از این پس نیز، بیش از پیش نقش الگویی خود را ایفا کنند؛ ما به عنوان خادم این مردم شریف قدردان آن‌ها و از جوار بانوی کرامت دعاگو و آرزومند سلامتی این مردم فهیم هستیم.

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان قم از ۱۵ دی از وضعیت قرمز به نارنجی، در ۶ دی‌ از نارنجی به زرد و در ۲۰ دی‌ماه جاری از زرد به «آبی» تغییر کرده است.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 94135

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94135/تلاش-خادمان-آستان-بانوی-کرامت-رعایت-شیوه-نامه-های-بهداشتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir